Monday, November 10, 2008

Keliru

Mungkin mood aku tak baik. Atau aku yang banyak berfikir. Rasa kesal dan kecewa menyesakkan hati aku...kenapa manusia berubah? Aku kecewa ngan kawan2 aku yang dah lost-contact. Especially x-skul aku dr smk baru...aku rindu dan tak pernah lupa. Aku dah penat berusaha. Asyik2 aku yg tanya khabar diorg. Bukan berkira. Just terasa. Aku dah penat make peoples around me pleased all the tima. Ya...aku sayang korang semua. Tapi aku lebih sayang diri aku. Aku pun nak dihargai mcm aku hargai korang. Unconditional. Without any reason..aku sayang korang. 

My frens...aku rindu korang semua. Tapi kenapa kita tak berusaha untuk berjumpa..borak2...bergurau...ceta balik kisah2 lama. Betapa mudah kita dilupakan. Aku dah berhenti berharap dengan kamu semua. Aku  ambik keputusan nak tumpukan apa yg ada di depan mata aku...usahakan sampai berjaya. Aku dah penat menyayangi dan menghargai persahabatan itu sepenuh jiwa...tp tak pada korang. Aku harap bila kita jumpa semula nanti...atau suatu masa kelak...semuanya akan jadi baik. I give up on u guys...

1 comment:

Anonymous said...

sabar suz..we'all syg ko juak..everyone have their own commitment..masing2 tgh menstabilkan diri..hee..tp kt xpernah lupa pun dkt kawan..friend is always a friend.