Friday, October 10, 2008

First Step

Aku ni selalu tukar2 blog...aku harap pas ni aku stick kat  sini je. Bukan apa, kalo blog ada byk2 pun belom tentu aku mampu nak tulis kat situ. Kata orang, setia pada yang satu adalah jalan terbaik. Hehe...

Mata aku dok berpinar2..dari malam td layan esement. Biasa la kalo group esement ni, macam2 fe'el. Btol kata Mahathir, "melayu mudah lupa"...cm mana la dateline esement lecturer yang sengal tu depa leh lupa. Ahernya aku gak yang jd mangsa. Mcm mana org melayu nak maju cm ni...bukan nak kutuk bangsa aku sendiri. Tapi mmg nyampah la kalo ada makhluk yg malas sgt2 nih. Aku pun malas gak, tp agak2 la..keja kena gak anta kan. Kan markah sesama tu...hish....

Dalam sibuk2 nih..aku sempat singgah sini jap. Borak2 ngan window blogger ni..best. Kadang2 meluahkn kat2 dr dalam hati ke bentuk perkataan lebih bermakna daripada ngadu kat manusia. Belum tentu diorng faham kan? 

No comments: