Monday, April 27, 2009

Nur Aissya Humayra Lahir Ke Dunia


Nur Aissya Humayra...ni adalah nama cadangan aku kepada kakak aku. Tak sangka dia setuju. Gambar ni diambil setelah genap 2 hari dia lahir di dunia ni. Dia ni kuat tidur. Sihat orangnya, lahir 3.5 kg. Myra adalah anak buah aku yg ke-22. Ya... diulangi....yang ke-22.

Aku happy lahir dalam keluarga yang besar. Banyak keturunan. Hehe...apa saja yg kami raikan, pasti meriah.

Tahniah untuk kakak dan abang ipar aku. Sekarang mereka dah ada 4 anak. 

Untuk Myra, semoga jadi anak yang solehah...dan baik hati. Selamat datang ke dunia yang fana ini!

7 comments:

zaiy said...

bukan bayi yg baru lahir mmg keje tido je ke? hikhik

mykrusye said...

hehe....cm tu ek? tak pasti plak. xda anak g...

zaiy said...

sy pun takde anak lagi. ahah
tp bile sy tegur anak buah yg baru lahir asyik tido, mak ckp tu bese la.

datinISme said...

AMEEENN~

mykrusye said...

hehe...anyway...zaiy...who r u???kot le kite penah satu sekolah ke

zaiy said...

sblom ya, org swak eh? haha..bruk perasan tek.

rasanya xpenah lah. kmk ex-kolej abdillah.
pasya pndh skolah. i'm 17 going 18. =)

mykrusye said...

owh...org kuching. ok...nice to know u!