Monday, April 20, 2009

Gaya Hidup Sihat

Kebelakangan ni aku, rumet dan kachak mula ber-eksesais di bilik. Berpeluh la jugak kan...ditambah pulak cuaca yang amat panas di UUM sekarang, mungkin kerana penebangan pokok yang amat berleluasa kebelakangan ni, kami anggap sajalah bilik kami ni bilik sauna.

Yang tak bestnya, cuaca yang amat panas ni memang kacau mood aku nak konsentrate belajar. Bayangkanlah anda berlajar dalam keadaan yang berpeluh2, kulit melekit, setiap 5 minit meneguk ais batu....naik kejong salur trakea aku ni.

Tapi tak pa, sabar....aku tinggal 3 paper lagi. Sambil2 mengejar pointer yang lebih baik, aku nak mengamalkan gaya hidup sihat, iaitu beraerobik di bilik secara regular!

4 comments:

datinISme said...

marilah..hey!
kawan-kawan...
ingatlah..hey!
kawan-kawan...

utamakan kesihatan jangan kita lupaaaaaaaaaaaa


p/s: ko nak ak uploadkan video itukah?????

mykrusye said...

huh...!!! itu aib! Aib!!!
Jika aku menguploadkan video itu, x ubah seperti menjunamkan diri ke dalam kolah najis! (cm ceta slumdog millionaire).

datinISme said...

sonok weh....kakaka...
"we got nothing but thats what i called memory"
heeeeeeeeee~

mykrusye said...

yeah...u r rite bebeh!!!