Thursday, December 11, 2008

Cuti dan Aku

Dear blog,
Lama da tak update ko. Maklumla...cuti. Takkan nak layan blog plak kan. Time ni la aku nak melepas rindu dendam dan berkumpul dgn famili aku yang aku centai. Aku ni besa la. Cuti tak da p memana pun. Bukannya banyak duit nak pegi cuti2 Msia pun. Baik aku simpan duit tu wat tambang balik kedah kang.

Sunyi la. Mak aku berfoya2 kat Kuching sampai 18hb nanti. Ada kenduri kawen adik kepada abang ipar aku. Aku sepatutnya ikut sekali. Ye la...anak bongsu mana leh tinggal kan. Tapi aku tpksa berkorban skit la. Selasa depan aku ada interview dgn Miriport Authority. Aku syukur sesangat. Walopon tak konfem dapat praktikal kat situ, at least aku da sampai tahap interview. Mudah2an Allah beri rezeki dan peluang untuk aku. Aku betul2 nak keja kat situ. Kenapa? Lain kali la aku taip. Sebabnya memang banyak. Terima kasihlah Mr Louise Lalit Lawai. Dia Training Coodinator kat situ. Dia la yang buka ruang dan kasi peluang kat aku sebenarnya.Kepada sesapa yang terbaca blog aku ni, doakan aku dapat le ye...amin...

Layan blog Mr Dandelinoid sat. Rindu plak dgn ceta dia...(^_^)

1 comment:

Anonymous said...

best nya ko dpt praktikal suz..aku doakan ko dpt polah praktikal kat sia..hehe..ko just bg ko pun resume kat sia ka suz?