Tuesday, December 30, 2008

Alhamdulillah...

Syukur sangat2...hari ni aku dapat berita gembira. Aku diterima untuk menjalankan latihan industri di Miri Port Authority. At last...segala usaha aku selama ni berbaloi la. Berita gembira tu disampaikan oleh Administrative Manager, Madam Sadiah Tu. Mula2 aku kol. Dia cakap aku diterima. Aku hepi sangat2. Then aku dapat email drp dia.

Noted with thanks. We welcome your interest to have industrial 
training with us. You should receive the official acceptance by today.

Rgds


So pas ni aku kena bersedia untuk praktikal awal bulan Jun 2009. Harap semuanya berjalan lancar. Bila dah jalankan praktikal kat tempat tu, senang sikit nak dapat peluang kerjaya. Kata orang diserap masuk. Aku harap nanti aku boleh keja terus kat situ. Syabas betey!

No comments: