Saturday, March 7, 2009

Virus- Virus Cinta

Tadi aku menerima panggilan telefon yang biasa daripada Mr M. Agak tergamam kerana ucapannya boleh dikatakan luar biasa.

Pernahkah kamu menerima ucapan "Selamat Hari Wanita Sedunia!" ?

Well...aku tak pernah. Dan aku tak pernah terfikir ada orang akan memberi ucapan cm tu kat aku. Aku tak tahu langsung hari ni adalah hari wanita sedunia. Menda cm ni, jarang skali aku nak amik tahu. 

"Aku sebagai lelaki akan terus sokong  ko untuk terus bahagia dan berjaya". Waa...memang jenis bertanam tebu di pinggir bibir dia ni. Lelaki yang terlalu banyak tahu tentang perempuan, pelik untuk aku. 

Apapun...memang sweet. Aku makin keliru. Antara aku dan dia...mungkinkah? 

Cukup!!! Jangan menyebarkan virus2 cinta ko lagi.

Bila plak hari "Jantan Sedunia"...?

1 comment:

cafiena said...

ouh, hari wanita sedunia.. hurmm... sudah faham saya..

jeng jeng jeng