Thursday, October 29, 2009

Come back

Lama bbeno dah aku tak mengisi ruang blog ni. Aku perlu 'freeze' seketika, paham2 la...kadang2 kita langsung tak tahu nak buat apa. Mungkin aku terlalu banyak fikir kebelakangan ni. Mgkin juga ia sebahagian daripada proses kematangan....MATANG? hehehe...

Sebelum menaip entry ni, aku agak terkezut dgn berita seorang daripada kawan aku dulu dah nak kawen. Alhamdulillah....aku doakan yang terbaik dalam hidupnya dan semoga bahagia selama-lamanya...

Seorang teman aku dulu duduk termenung. muka cam frust sgt dgn kehidupan...aku pun bertanya

aku: napa ni...putus cinta ke?
kawan: mcm mana nak putus cinta...nak dapat cinta pun payah...

Ya...nak dapat cinta memang payah. Aku memang salute dengan kawan aku yang berani menempuh alam perkahwinan dalam usia ni. Ya, mmg timbul persoalan dalam hati...kenapa kawen awal? tak takut ke...? Puas aku fikir. Tiada sesiapa yang dapat melihat masa depan. Hanya mereka yang benar2 punyai cinta berani membuat percaturan dgn cinta mereka. Tahniah. Mungkin anda berdua insan yang berhati suci, sehingga berjaya mendapat cinta yang di cari, berbanding kami yang mencari, tetapi masih gagal menemuinya.

Aku juga mahu mencarinya...

3 comments:

the living Dory said...

here's an idea for a post..

http://thought-dumpsite.blogspot.com/2009/11/got-boobies-hv-u-heard-boob-cancer.html

join my mission ya!!

aku blit miri 22nov. jumpa di sana!!

gadis baju merah said...

jodoh dorang dah sampai dulu...hehe..mari kita ramai2 insyallah pg kenduri dia..

p/s:my new blog

-meen-

mykrusye said...

as: okeh...kita jumpa kelak!!
meen: huhu...sik pat la meen, kat smjg...jauh glak.