Sunday, August 16, 2009

Aku pegi nikah


Oh tak payah terkejut dengan headline di atas. Aku masih single and available...jauh sekali sudah bernikah. Gaya aku yang over di atas adalah bertujuan untuk pegi dinner MPA. Aku berasa syok kerana walaupun trainee je...kami tidak diketepikan dan diberi peluang untuk memeriahkan majlis tu sama2 dengan staf lain. Malangnya aku terpaksa pulang awal kerana aku menumpang kereta seorang staf yang bergelar isteri. Kenapa? Yelah...sbg seorang isteri dan ibu, dah tentu dia akan bimbang dengan anak2 dia kat umah dan xda masa nak berseronok2 di majlis tu lama2. Aku faham..ibu yang baik dia tu. Apa pun...aku enjoy. sayang nya...xsempat makan crunchy prawn...huhuhu...

2 comments:

cafiena said...

kdak gaya org gi nikah eh, berik lah full shot, dpt juak ku tangga kawu.. cney dinner tek? huhu sronoknya..

mykrusye said...

ahaha...ku pk sapa la tek merik komen rah blog aku tok. duhal kawu as...hehe...malu eh.lak kta jumpa ku brik ko nangga la...